Dział Organizacyjny

Dział Organizacyjny realizuje zadania:

  1. Realizacja zadań z zakresu organizacyjnego i bieżącego funkcjonowania PUP.
  2. Opracowywanie projektów regulaminów, planów i zarządzeń wewnętrznych PUP, w tym regulaminu organizacyjnego PUP i regulaminu wynagradzania oraz prowadzenie stosownej ewidencji tych dokumentów.
  3. Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu dokumentów w PUP.
  4. Prowadzenie obsługi kadrowej, spraw osobowych pracowników PUP, szkoleń oraz ocen pracowniczych.
  5. Obsługa programu Płatnik w zakresie zgłoszeń, zmiany, wyrejestrowań do/z ubezpieczeń społecznych pracowników PUP.
  6. Koordynowanie działań związanych z kontrolą zarządczą.
  7. Administrowanie majątkiem PUP.
  8. Naliczanie amortyzacji majątku trwałego i jego ewidencja w systemie informatycznym z uwzględnieniem wartości niematerialnych i prawnych.
  9. Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p.poż.
  10. Zabezpieczenie funkcjonowania PUP pod względem obsługi technicznej, ochrony budynku, utrzymania go w czystości.
  11. Prowadzenie spraw związanych z realizacją prac remontowych budynku PUP.
  12. Zabezpieczanie pracowników w materiały i sprzęt biurowy.
  13. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  14. Obsługa kancelaryjna PUP, w tym prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora oraz bieżącej korespondencji Dyrektora.
  15. Obsługa korespondencji wpływającej do PUP oraz jej rozdział.
  16. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
  17. Obsługa techniczna Powiatowej Rady Rynku Pracy w Bolesławcu.
  18. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystywaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz lokalnej sieci informatycznej.
  19. Administrowanie i utrzymanie portali internetowych, Biuletynu Informacji Publicznej.
  20. Zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych zawartych w zbiorach systemów informatycznych PUP.
  21. Sprawowanie nadzoru i kontroli prawidłowości przetwarzania danych osobowych w PUP oraz systemów informatycznych służących do ich przetwarzania.
  22. Przygotowywanie zestawień, raportów na potrzeby analiz rynku pracy.
  23. Sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych zadań.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Kamil Drozdek
(2025-07-16 11:35:21)