Skargi i wnioski
Tryb postępowania w sprawach skarg i wniosków regulują:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572);
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w spawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, ustnie do protokołu, faxem i pocztą elektroniczną. Bez rozpoznania pozostawia się skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego.
W sprawach skarg i wniosków Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 10:00 do 13:00.
Rejestrację osób w sprawach skarg i wniosków prowadzi sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu, pok. 204.
Załatwienie skargi lub wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 30 dni.
Kierownicy komórek organizacyjnych przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.
Obsługę przyjmujących interesantów w sprawach skarg i wniosków zapewnia wyznaczony pracownik Działu Organizacyjnego:
tel: 76 856 98 28 w. 110, 75 732 66 01 do 04 w. 110.